دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است


به نام او که موسیقی کیهانی را عاشقانه می نوازد

 

هم اینک ، همینجا زندگی کن! زندگی کردن در

امید، زندگی کردن

 در آینده است، واین خود به تعویق انداختن

زندگی به معنای واقعی

 است. هم اینک هم اینجا زندگی کن. زندگی به

طرز فوق العاده ای

 لذتبخش است. همینجا دارد می بارد و تو جای

دیگری را

 می نگری

قمار(نفرین به تو که من را تنها

گذاشتی)

 

تو هم بـــرو در پی کارت



برو سراغ اون یکی یارت

 


برو با اونی که عاشقته باش



دیگه نمـــک رو زخمام نپاش

 


شاه دلـــم رو با تکت بریدی



هیچ وقت حکم دلمو ندیدی

 


واسه بردنت جُف شـــش آوردم



دیدی آخرشم من بودم که بردم

 


برو دیگه، فقط بلدی خوب جر بزنی



کاری نداری جز اینکه دلمو بشکنی

 

 

 


برو که  دیـگه کاری به کارت ندارم



حتی دیگه تو رو به خدا نمیسپارم

 


خیال کردی من تو این بازی بازنده ام



نه بابا، با این آس آخری من برنده ام

 

 

 


برو که دیــــگه حال تو یکی رو ندارم



بازی در نیار که منم میرم دنبال یارم

 

 

 


خیال کـــردی اگه تو نباشی میمیرم



نه که نمیمیرم تازه جون هم میگیرم

 


حـالا که تو بــا این من  قمارُ کردی



دیگه نپرس چرا میری و برنمیگردی

 

 


تو قمار عاشقی هیچ وقت برنده ای نیست



رفوزه ای چه بگیری صفر یا که بشی بیست