دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است


معلم نفس خود و شاگرد وجدان
 
خویش باشید.


 

بهتر زندگی کنیم


 

هنگامی‌که پایه و اساس خوشبختی خود را بر آنچه پیرامون ما اتفاق می‌افتد بنا می‌کنیم، خود را تحت فشار احساسی- عاطفی و روحی و معنوی قرار خواهیم داد. و در واقع کوشیده‌ایم ثبات را در زندگی با چسبیدن به آنچه همواره در حال تغییر است ایجاد کنیم!

 

طبیعتا هیچ چیز به مدت طولانی ثابت نخواهد ماند. به همین دلیل امید بستن به وقایع و رویدادهای زندگی و امید به اینکه با انتظارات و توقعات ما هماهنگ شود مانند اینست که درون یک اقیانوس طوفانی پریده و امیدوار باشیم که هیچ اتفاقی برای ما نخواهد افتاد.



 

آخه که عجب رویی داری

بازم میگی دوستم داری

خودم دیدم  بابا  خودم دیدم

 

لب روی لبهاش میذاری

چرا نمیگی راستش رو

که غیر من یاری داری

جوروپلاست رو ببر

بد جوری خونه دلم

این همه خوبی به تو

ببین چه روزی به سرم

آقا حالا یاغی شده

رفته واسم ساقی شده

برای آش سرد وشور

چه کاسه داغی شده

گریه و التماس تو قشنگی خیالمه

کشتن وآتیش زدنت آخر خیالمه

پشت سرم گفتی که من

درگیر و قاطی وپاتی ام

تف به مرامت عوضی


از سرتم زیادی ام