دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

 



 

 

Hosted by Tinypic.com

 

 sr_ marandyyahoo.com

 

 

  

نمی بخشم

 

تو را با دیگری دیدم که گرم گفتگو بودی

با او آهسته میرفتی سراپا محو او بودی

صدایت کردم و بر من چو بیگانه نگه کردی

شکستی عهد دیرین را گنه کردی گنه کردی

گناهت را نمی بخشم

ای دریا آبی صاف دلت مال من است

چه شبها را که من تنها به یاد تو سحر کردم

چه عمری را که من بیهوده به پای تو هدر کردم

تو عمرم را هدر کردی گنه کردی گنه کردی

 

... نیست

 

گناهت را نمی بخشم

همین بود آن صفایی را که میگفتی

همین بود آن وفایی را که میگفتی

تو که خود این چنین بودی چرا روزم سیه کردی

گنه کردی گنه کردی

گناهت را نمی بخشم

 

 

 

 

 



 

 

 

Hosted by Tinypic.com

Hosted by Tinypic.com