دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

پائیز زیبا

 
 درد عشق
 
 
چشمانم در نگاهش ساعتها خیره ماند  
  
حرفی برای هم نداشتیم
 
 زیرا قلبهایمان در حال نجوا بودند
      
نمیخواستم خلوتشان را بر هم زنم
 
   سکوت را ترجیح دادم
 
تا قلبهایمان درد و دل کنند
 
            چشمهایش عمق عشق را فریاد میزد
 
هوس بوسیدن لبهایش آزارم میداد
 
 
         عشق مقدسمان را با هوسی زودگذر آلوده نکردم
 
اما چشمانم با اندامش عشق بازی می کرد
 
 
چه عاشقانه بود دیروزم...
 
 چه تاریکست امروزم...
 
به آتش می کشم خود را
 
   اگر فردا چنین باشد .....
 
 
 
گفتند : شکست یعنی تو یک انسان در هم شکسته ای !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من هنوز موفق نشده ام .
 
 
 
fatima_1358
 
گفتند : شکست یعنی تو هیچ  کاری نکرده ای !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفته ام .
 
 
fatima_1358
گفتند : شکست یعنی تو یک آدم احمق بوده ای !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من به اندازه کافی جرات و جسارت داشته ام .
 
 
fatima_1358
 
 
 
 
گفتند : شکست یعنی تو دیگر به آن نمی رسی !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من باید راه دیگری به سوی هدفم حرکت کنم .
 
fatima_1358
 
گفتند : شکست یعنی تو حقیر و نادان هستی !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من هنوز کامل نیستم .
 
 
 
 
fatima_1358
 
گفتند : شکست یعنی ,تو زندگیت را تلف کردی !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من بهانه ای برای شروع کردن دارم .
 
fatima_1358
 
گفتند : شکست یعنی تو دیگر باید تسلیم شوی !!
گفتم : نه ! شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم .
 
fatima_1358
 
 
و آفرین به این اراده من که باورش دارم شما چی ؟؟
بهاری باشید ... ... ... سارا
fatima_1358
 
 
پاییز ...

سقوط یک برگ از شاخه ی درخت یعنی پاییز

پاییز یعنی قصه ای از غصه لبریز

پاییز یعنی اوج هنر

سقوط برگی در تنپوش زرد

پاییز معنی طعم وداع

لبریز از باران های بی تپش

لبریز از شوق رفتن

چشمانی گره خورده به راه

حتی ساده ترین تفسیر آه

پاییز فصل اوج خوشبختی زیبا ترین نگین

نگاه منتظر برگ روی زمین ...
 
fatima_1358
 
پاییز یعنی تنپوش زیبای من

پاییز یعنی شوق پر کشیدن از زندان تن

و چه حس زیباییست آرامش

در عین بودن

در حین زیستن

بین تنگناهای زندگی

در کنار تو ...
 
fatima_1358
 
 
fatima_1358