دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

 
 
baraye didane fonte farsi
Right Clilck>>Encoding>>Arabic(windows)
 
عاشقانه ها
 
Turn On The Speaker
 
 
 
 
 
 
حرفها که تکراری میشوند،غصه ها که عادی
 
 می شوند،شعرها که

بی صدا می شوند وقتی که حتی اتفاقها معمولی
 
می

شوند،بارانها از سر تکرار می بارند و بهارها
 
از سر عادت

گل می کنند
 

وقتی همة روزهای تقویمت مثل هم می
 
شوند،شنبه با جمعه

فرقی نمی کند،زمستان با بهار، امسال با
 
پارسال

وقتی به آسمان یکجور نگاه

می کنی ، به خودت یکجور نگاه می کنی ، و
 
حتی به خدا
 
و می خواهی زندگی را سخت نگیری تا زندگی
 
بر توسخت
 
نگیرد،

و لحظه ها روال عادی خودشان را داشته
 
باشند،بهار هر وقت

دلش خواست بخندد وزمستان هر وقت

خواست دلش بگیرد،

؟!!!…………………
 
 

آن وقت مثل سنگریزه ای در دل کوه گم می
 
شوی بدون آنکه

کمترین اثری بگیری

یا کمترین اثری ببخشی

مثل یک روز بی خاطره به پایان می رسی بدون
 
آنکه حتی
 
لحظه ای در حافظه ای ثبت شده باشی
 
اما به خاطر خدا هم که شده ا ینقدر مثل مرداب
 
در خودت

غرق نشو و کمی هم

جرأت دریا شدن داشته باش.
 
   به همه عشق بورز به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن
 اسپنوزا
              
می خواهم عروسک وار زندگی کنم تا اگر سرم به سنگ خورد نشکشند تا اگر دلم را کسی شکست چیزی احساس نکنم تا اگر به مشکلات زندگی برخوردم بی پروا به آغوش صاحبم که دخترک کوچکی بیش نیست پناه آورم . اما نه ..... چه خوب است که همین انسان خاکی باشم اما سنگ به سرم نخورد کسی دلم را نشکشند و مشکلات مرا از پای درنیاورد