دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

والنتاین

 

  

به من  معنی عشق روتویاددادی … به من یاددادی که دوست داشتن

 چه رنگیه! قصه عشق رو برام خوندی و کلمه دوست داشتن رو برام

 معنا کردی…به من درس عشق رو یاد دادی ،هرچندکه من خیلی

شاگرد قوی ای نبودم تمام سختی ها و غصه های عشق رو توی

گوشم زمزمه کردی ، و منو عاشق خودت کردی! حالا من معنای

واقعی عشق رو از تو یاد گرفته ام و میخوام به اون چیزایی که بهم

 یاددادی عمل کنم و با عمل کردن به اوناتاقیامت عاشقت بمونم…

عشق برای من خیلی بی معنا بود ، عشق برام زودگذر و پوچ بود

، اما تو با داستانی که از خودت برام ساختی و خوندی معنای واقعی

عشق رو بهم یاددادی… به تو افتخار میکنم ای عشق که به زیبایی

هر چه تموم تر عشق رو برام تعریف کردی… تو با عشق ورزیدن و

 ابراز دوست داشتنت نسبت به من منو به حال و هوای دیگه ای بردی

 و منو تسلیم عشق و دوست داشتن خودت کردی و منم هیچ حرفی در

 مقابل این دوست داشتن و عشق پاکت نزدم و نخواهم زد حتی مقابل

عشق پاکت سجده هم میکنم… حالاراحت میتونم بالای قله های

  خوشبختی فریاد بزنم که:

 

آهای عاشقا ، من یافتم !  …

 

اون عشق گمشده ای که همه به دنبالش بودیم رو من برای خودم پیدا

 کردم  ، آهای عاشقا این عشقی که من پیدا کردم حتی نمونه ای هم توی دنیا نداره

 آهای عشق من ، تمام عاشقا رو تو سرزمین عشقت جمع میکنم تا به

عالم بفهمونم که ذره ای از صفای تورو با تمام هستی عوض نمیکنم

 ذره ای از مهربونیات رو به عالمی نمیفروشم

 دستای گرمت رو با عاشقانه ترین محبتها هم تعویض نمیکنم

 من میخوام به همه بگم که تو تک ستاره ی قلب منی

 میخوام غرور سنگیمو بشکنم و به همه بگم:

 انقدردوستت دارم که به خاطرت تمام عمر صبر کنم

 انقدر دوستت دارم که حلقه ی عشقت رو دستم کنم بی اونکه خودت

 بدونی انقدر دوستت دارم که بوی پیرهنت رو به هیچ جواهری توی دنیا

عوض نکنم انقدر دوستت دارم که بخوام تو لحظه لحظه و ثانیه به ثانیه  ی عمرم

حضور داشته باشی انقدر دوستت دارم که شبها به خاطر دوری از تو گریه کنم

انقدر دوستت دارم که ..........................

 اشتباه نکن

تا دنیا دنیاست

تا عمری دارم

تا خون توی رگهام جاریه

قلبم به عشق و به نام تو میزنه

تویی که توی تارو پود وجودم جای داری

 برای همیشه عاشق چشمای مهربون و دستای گرمت میمونم

 دوستت دارم