دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

خیال

 
 
                                            
 

 

 

    خیال...!!!

بزار خیال کنم هنوز ترانه ها مو میشنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدا مو میشنوی

بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

اگه تموم قصٌمون هنوز ترانه سازتم

بزار خیال کنم هنوز پر از تب تاب منی

روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

بزار خیال کنم تو دل تنگیات

غروب که میشه یاده من میافتی

تویی که قصٌه ی طلوع عشقُ

گفتی و دوست دارم و نگفتی

بزار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

اونی که وقتی تنهایی پر میشی از خاطره هاش

اون که هنوز دوسش داری اون که هنوز هم

نفس بزار خیال کنم منم اونی که بودنش بس

دوباره فال حافظُ دوباره توی فالمی

بزار خیال کنم بزار اگر چه بی خیالمی

 

 

 

ای که می پرسی نشــان عــشـق چیــست؟     
عـــشق چیزی جــز ظــــهور مـهر نیست!
عـــشق یـــعنی مهــر بـی چــــون و چـرا    
عـــشق یـــعنی کــــوشــش بـــی ادعــا
عـــشق یـــعنی مهــر  بـی امـــا ، اگــــر   
عـــشق یـــعنی رفـــتـنِ بــا پـــای ســر
عـــشق یـــعنی دل تـپـیدن بـهـر دوسـت   
عـــشق یـــعنی جـــان مـن قربــان اوست
عـــشق یـــعنی خـــواندن از چشمـــان او    
حـــرف هـــای دل ، بــــدون گـفــتــگـو
عـــشق یـــعنی عــــاشق بـــی زحــمـتی   
عـــشق یـــعنی بـــوســه ی بـی شهــوتی
عـــشق، یـــــارِ مــهــــربــــان زنـدگی    
بــــادبـــــان و نــردبــــان زنــــدگــی
عـــشق یـــعنی دشــت گلکـــاری شـــده    
در کـــــویـــری چشمه ای جـــاری شـده
یـــک شقایــق در میـــــان دشتِ خــــار    
بـــاور امــکان بــــا یـک گــــل بهــــار
در خــــــزانی بـــرگــریز و زرد و سخـت    
عـــشق، تــــابِ آخـــرین بـرگ درخــت
عـــشــق یــــعنی روح را  آراســـتـــــن    
بـــی شـمـــار افــتــادن و بــرخــاسـتـن
عـــشق یــعنی زشــتی زیــبــــا شــــده   
عـــشق یـــعنی گـــنگی گـــویــا شـــده
عـــشق یـــعنی مهـــربـــانی در عـــمـل     
خــلــق کــیـفـیــت بـــه کـنـدوی عسل
عـــشق یـــعنی گُـل بـه جــای خـار بـاش      
پـــــل بــــه  جـای ایـن هـمه دیـوار باش
عـــشق یـــعنی یـــک نــگـاه آشــنـــــا     
دیــــدن  افــتـــادگــان زیــــر پـــــــا
زیــــر لــب بــــا خــــود تــرنـم داشتن     
بــــر لــب غـمگــین تــبــســم کـاشـتن
عـــشق ، آزادی ، رهــــــــایی ، ایـــمـنی             
عـــشق ، زیـبــایـــی ، زلا لـــی ، روشــنی
عـــشق یـــعـنی تُـنـگ بـی مـــاهـی شده       
عـــشق یـــعنی  مــــاهــی راهـی شـــده
عـــشق یـــعنی آهـــــــویــی آرام و رام        
عـــشق صـــیـــادی بـدون  تــیـــر و دام
هــــر کجــا عشــق آیـــد و ساکــن شود
هـــر چـــه نــا ممکن بــود  ممکن شـــود
در جــــهان هــر کـارِ خوب و ماندنی است
رد پــــای عـــشق در او دیــدنــی اســت
شعــــرهــــای خـــوبِ دیــوان جهــــان     
شرح عـــشق است و  ســرود عــــاشقــان
((سالــک))  آری ، عشق رمزی در دل  است
شرح و وصف عشق، کاری مشـــکل اســـت
عشـــق یعنــــی شـور هسـتی در کــــلام
عـــشق یــعنی شــعــر ، مستی ، والســلام

 

  
دوستون دارم
 
 

Image hosted by TinyPic.comImage hosted by TinyPic.com