دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

عاشقانه ها

 
 عاشقانه ها

 

برای شفای عزیزدلم دعاکنین
 
التماس دعا

 


زندگیم و از تو دارم

جز تو دل به کس ندادم

بی تو من خانه خرابم

با تو من فصل بهارم

هستی تو ،دار و ندارم

با تو آسوده خیالم

آگهی از دل زارم

بی تو معنی سرابم

جوونی  وعشق به تو دادم

جز تو هیچ یاری ندارم

وقتی هستی در کنارم

بی نیاز بی نیازم

 

 

حسی نسبت به تو دارم

که به هیچ کسی ندارم

با تو من مست وصالم

نزد تو آرام و رام ام

بی تو من چه بی قرارم

انگاری عمری ندارم

گر کنار تو بمانم

در امان ز هر بلایم

بی تو من رو به زوالم

بی تو احساسی ندارم

تویی عشق بی کرانم

بی تو جام شوکرانم

بی تو من پر از گناهم

تاب دوریت رو ندارم

تو رفیق بی ریایم

با تو خوشبختی و دارم

بودنم رو از تو دارم

بی تو من نایی ندارم

تو رو تنها نمی ذارم

بوسه بر لبت می کارم

پس تو هم تنها نذارم

که فقط تویی پناهم

تو تموم شور و حالم

زندگیمو از تو دارم

 

 

عطر تو برده از سرم٬عقل و هوش

کنار تو غصه می شه٬فراموش

قربون ابرو و چشای ماهت

فدای دست بی گناه و پاکت

انگاری کم کم دارم عاشقت می شم

رو موج دریای تو٬قایقت می شم

انگاری دستامون با هم رفیقن

وقتشه٬با هم از قفس پریدن

اخم تو هوش از سر من می بره

کی نازتو٬اندازه من٬می خره؟

تبسمت٬ هست واسه من٬ نوازش

دل می کنه٬ اومدنت رو خواهش

انگاری ماه کنار تو حقیره

گرمای خورشید هم٬پیشت فقیره

 

  باران مرگ مرا میشورد
دل من بر خشکی میشورد
تو   ستاره ی بخت سیاه من
باران چشم مرا از سایه ی شوم تو میشورد
ای باران آنچنان ببار که گل های میخک
از سنگینی بار قطره های تو سر خم کنند
گریه ی من در باران پر شادیست
رقص کنان با شعر باران
همراه قطره های باران
اشکهایم جاریست
همچون شعر    تازه هستی وهمچون من
می گریی از تنهاییت
که چرا همیشه باران    فقط باران
سقف تنهایی دل افسردگان است؟
که چرا باران فقط با باریدن معنا پیدا میکند؟
که چرا بارانی برای باران نیست؟
(نمیدونستم چطورازدوست خوبم تشکرکنم فقط بفکرم همین رسید)