دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

 

 

 

ما همیشه صداهای بلند را میشنویم،پررنگ ها را میبینیم، سخت ها را میخواهیم . غافل ازینکه خوبها آسان میآیند، بی رنگ می مانند و بیصدا می روند

دوست داشتن برتر از عشق است چرا که دوست داشتن انطباق معیار ثابت با شخصیت متغیر است و عشق انطباق شخصیت ثابت با معیار متغیر!

مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر

بکوش تا زیبایی در نگاه تو باشد نه در آنچه که مینگری آینده متعلق به کسانی است که زیبایی رویاهای خویش را باور دارند من به خورشید اعتقاد دارم حتی اگر ندرخشد من به عشق اعتقاد دارم حتی اگر تنها باشم من به خدا معتقدم حتی اگر ساکت باشد

در مکتب ما رسم فراموشی نیست در مسلک ماعشق هم اغوشی نیست مهر تو اگر به هستی ما افتاد هرگز به سرش خیال خاموشی نیست


 

"نیکوست که قدرتمند باشی و پر توان،اما نیکوتر ان است که دوستت بدارند " 

یاد بگیریم و به یاد بیاریم چیزهای کوچیکی رو که میتونه زندگیه همه ی ما رو تغییر بده

یاد بگیریم که التیام زخم روح به اندازه ی زخم جسم مهم است

یاد بگیریم که ادمی همان چیزی را باور میکند که پیوسته به خود میگوید

یاد بگیریم واقعیت چیزی است که هست نه ان چیزی که ما میخواهیم

یاد بگیریم که ناتوانی از ماست نه از قدرت مسا له ای که پیش روی ما قرار دارد

یاد بگیریم که حضورمان پیوسته تغییر مثبتی در زندگی دیگران ایجاد کند حتی با یک سلام صمیمانه

یاد بگیریم که هر چه اعمال و گفتار یکی نا خوشایندتر باشد به عشق بیشتری نیاز دارد

یاد بگیریم که یک بچه اگر انقدر بزرگ شده که بتواند دوست بدارد انقدر بزرگ شده که بتواند غصه بخورد

و یاد بگیریم بیشتر از انکه به ساعت خود نگاه کنیم ،همدیگر را ببینیم شاید این اخرین

 لحظه ی دیدن من و تو باشد