دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است






مرا به تنهایی نسپار که در پس آن تنها تر نخواهم شد .




The image “http://img175.imageshack.us/img175/5562/560fba3e6076b9b81ca47e3qn9.gif” cannot be displayed, because it contains errors.


دوست داشتنی ترین طعم زندگیم برای تو مینویسم

برای همین تویی که پاسخ یکی از سوالات امروزت

این است که : من برای از تو نگفتن هنوز جوانم!

من چگونه از تو دور شوم ؟؟؟

تویی که آرام و بی صدا در دلم لانه کردی و

حالا معصومانه به من نگاه می کنی ؟



تویی که تمام ذهنم را با یادت آغشته کرده ای ؟

نگاه تو آسودگی ست و آرامشی که مرا در یاد تو تسخیر می کند .


میدانی ! کاش میشد زیر بارانی که در دلم می بارید قدم می زدی

و من فرصتی می یافتم تا حضورت را مرور کنم .

افسوس ..... تو نمی دانی اینجا پر از تکرار نام توست


....انگار اشیاء نام تو را زمزمه میکنند .


کاش میتوانستم صراحتم را در صداقت عجین کنم و بگویم دلم برایت تنگ است .


عزیز غزلهای ننوشته ام خودت بگو ......


تویی که سوژه و هدف زندگی ام شدی .....چه بنویسم در این غروب بد رنگ ...... بی تو ؟؟؟؟


تو اولین و تنها کسی بودی که انگشتان احساسم را لمس کردی و بوسیدی و گفتی


تمام لبخند هایمان را به می بوسه غسل می دهی


و من دعا میکنم هرگز در پایمان از ساحل نگاه همدیگر محو نشود .


عزیزکم :مرا به تنهایی نسپار که در پس آن تنها تر نخواهم شد





چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارن
و تماشای تو زیباست اگر بگذارند
.
دل آواره من این همه آواره مگرد

خانه دوست همینجاست اگر بگذارند
The image “http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_4_21.gif” cannot be displayed, because it contains errors.
من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند.
غضب آلوده نگاهم مکنید ای مردم
دل من مال شماهاست اگر بگذارند
The image “http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/020106/020106TA234_prv.gif” cannot be displayed, because it contains errors.



متشکرم


برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.

برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی.

برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی.

برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی.

برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.

برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.

برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.

برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.

برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.

برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم"

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.

برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.

برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقت هایی که در چشمانم


نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.



Thinking Of You...